ثبت آنلاین هاست و دامنه

ثبت آنلاین هاست و دامنه کمتر از 60 ثانیه

ثبت آنلاین هاست و دامنه

ثبت آنلاین هاست و دامنه کمتر از 60 ثانیه

نحوه صحیح هماهنگ نمودن نرم‌افزارهای مدیریت دانلود با مرورگر اپرا

مرورگر Opera به دلیل داشتن ابزاری جامع در مدیریت دانلود در درون خود، با نرم‌افزارهای مدیریت دانلود (همانند Internet Download Manager) ناسازگاری داشته و حتی پس از فعال‌سازی هماهنگی Opera در نرم افزار مدیریت دانلود، کماکان فایل‌ها با خود اپرا دانلود می‌شوند. در این ترفند نحوه‌ی ایجاد سازگاری بین مرورگر و دانلود منیجر شرح داده می‌شود. پس از شناساندن دانلود منیجر به اپرا از این پس تمام فایل‌ها، حتی فایل‌های سایت‌های معروف آپلود مانند Rapidshare هم با نرم‌افزار مدیریت دانلود مورد نظر بارگیری خواهند شد.
ابتدا پیش از هر کاری بایستی در تنظیمات نرم‌افزار مدیریت دانلود،‌ برنامه را با اپرا هماهنگ کنید. برای این کار در نرم‌افزار Internet Download Manager از منوی Downloads به Options بروید و تیک Opera را بزنید.
سپس Opera را باز کنید.
در نوار آدرس مرورگر عبارت opera:config را وارد کرده و Enter بزنید. اکنون شما به بخش تنظیمات پیشرفته‌ی مرورگر وارد شده‌اید.
در قسمت Quick Search عبارت download manager را وارد کنید.
فیلد اولی که روبروی شما ظاهر می‌شود از شما می‌خواهد تا آدرس فایل اجرایی نرم‌افزار مدیریت دانلود را به آن معرفی کنید. مثلا اگر دانلود منیجر شما IDM باشد اینگونه وارد می‌کنید:
C:\Program Files\Internet Download Manager\IDMan.exe
سپس بر روی Save کلیک کرده و مرورگر را دوباره اجرا کنید. از این پس تمام فایل‌ها با IDM دانلود خواهند شد.

http://www.3ervice.ir  http://www.3ervice.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد