ثبت آنلاین هاست و دامنه

ثبت آنلاین هاست و دامنه کمتر از 60 ثانیه

ثبت آنلاین هاست و دامنه

ثبت آنلاین هاست و دامنه کمتر از 60 ثانیه

درباره هاست وارز

حتما با سایتهای تحت عنوان وارز روبرو شدید. سایتهایی که برای اولین بار توسط اشخاص روسی راه اندازی شدند. کار این سایتها انتشار نرم افزارهای پولی به صورت کرک شده و رایگان در وب می باشد.
اکثر سرورها و دیتاسنترهایی که کار میزبانی سایتها را بر عهده دارند در کشورهای آمریکا و کانادا می باشند و چون قانون کپی رایت به شدت در این کشورها رعایت می شود با سایتهایی که اقدام به انتشار نرم افزارهی دارای حق کپی رایت می کنند به شدت برخورد می گردد. بنابراین سایتهای وارز هاست خود را از کشوری که در آن کپی رایت رعایت نمی شود تهیه می کنند. کشورهایی مثل روسیه ، چین ، هنگ کنگ و ایران ! به همین دلیل به دیتاسنترهایی که در این کشورها قرار دارند و به قانون کپی رایت اهمیت نمی دهند هاست وارز می گویند.
به طور مثال اگر شما بخواهید سیستم وی بولتین را به صورت رایگان بر روی هاستی که سرور آن در کشورهای آمریکا ، کانادا و دیگر کشور های دارای حق کپی رایت است نصب کنید سایت شما به خاطر شکایت شرکت جلسافت بسته خواهد شد ! اما اگر هاست خود را از دیتاسنترهایی در کشور های چین ، ایران و روسیه تهیه کنید بدون نگرانی می توانید از برنامه های رایگان همچون وی بولتین استفاده نمایید.
سرورهای هلند هم این قابلیت رو دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد